Sunday, March 28, 2010

tesis oh tesis...

Minggu lepas,hari jumaat,kawan2 saya berkunjung ke rumah sewa saya..rancangnya untuk sama2 masukkan data ke dlm spss..dan kebetulan hari itu,di kota bharu diadakan jom heboh.saya agak ini adalah 1st time jom heboh di sini...

malam itu,kami keluar makan..sempat lagi meronda wakaf che yeh..konon tadi semangat untuk membuat assignment berkobar2..tapi ini jadinya..dalam perjalanan pulang,masing2 sudah mengantuk.saya sendiri pun kalah..alahai..dugaan datang!

pagi esoknya baru kami memulakan kerja.dari 100 data,saya hanya sempat masukkan 25 data..huhuhu....satu pencapaian yang amat teruk bukan???:)

petang hari,kawan2 saya pulang ke besut...erm..tinggal saya sendirian di rumah batu besar ini..walau ramai orang,terasa masih kesunyiaan..

minggu ni,30 n 31hb kelantan cuti..bestnyer rase..mahu pulang atau tidak ye?erm..masih dalam perkiraan...

sebentar lagi saya akan mula membuat tesis..doa2 kan la saya sempat buat 25 data lagi atau 35 lagi..(angan itu sentiasa ada..)

0 comments:



Copyright © 2008-2009http://putriilham87-faezah.blogspot.com/.All rights reserved. Terms of Service - Copyright/IP Policy - Guidelines