Saturday, March 20, 2010

rindu...

Sejak sebulan yang lepas, saya tidak pulang ke kampung.Bukan tidak rindu, tapi ada sesuatu yang menghalang.saya sendiri tidak pasti.kepada ma dan abah, maafkan anak mu yang seorang ni..

Sekarang rumah itu sepi..adik beradik saya yang lain semua ada hal masing2..tinggal lah ma, abah dan adik mat.buat adik mat..pasti dia seronok sebab x ada yang akan merebut channel tv dengannya lagi.pasti kartoon 24 jam!

dan minggu ni, saya pulang ke kampung..menjenguk ma abah..kesian ma..sakit tumitnya belum sembuh2..saya dengan rela hatinya telah membelikan ubat pokok ajaib.moga2 ubat itu menjadi buat bonda tersayang..dan kaki abah..ada kesan parut..katanya sebab pakai kasut but orang..huhu..kenapa la banyak2 kasut but..dipilihnya kasut but itu??

minggu ni jugak, mak teh,pakcik n makcik datang berkunjung..em..something yang berlaku.sangat2 terkejut!tapi dah settle..alhamdulillah...

tok dengan murah hatinya memberikan duit rm50 kepadaku sambil berkata "ni tok kasik..nanti2 mung kijo,bagi kat tok plok..hehe"..tok.tok....memang sporting habis!
tadi pagi tak sempat nak salam tok dan mok..em...teruk betul cucu diorang neh!aish!

pagi tadi, selama 2 jam saya menunggu bas.sangat menguji kesabaran!kesian abah terpaksa tangguhkan kerja dia semata-mata mahu menunggu saya naik bas.terima kasih abah atas keprihatinan itu..yang aku x bisa membalas walau segunung wang ku longgokkan..;)

menjelang asar,saya selamat sampai ke kota bharu..alhamdulillah...

0 comments:

Copyright © 2008-2009http://putriilham87-faezah.blogspot.com/.All rights reserved. Terms of Service - Copyright/IP Policy - Guidelines