Tuesday, March 30, 2010

SATU TEKAD

Malam ini saya memaksa diri semaksimum mungkin untuk mengupdate tesis.Sungguh kali ini saya benar2 risau.tarikh untuk menghantar proposal sebelum 7hb april..satu tarikh yang begitu dekat dan hampir2 membuat saya tak keruan..Ya Allah,kuatkan aku

Atas keterpaksaan, akhirnya saya berjaya menambah pages dari 15 pages menjadi 51 pages..baru di edit separuh dan separuh lagi saya sudah bosan untuk meneruskan lagi..biar esok saya bertarung lagi..ya,HARUS!

Buat "erm"...maafkan saya kerna tak membalas mesej anda.bukan mahu berdiam diri, tapi kali ini tesis buat saya makin berserabut.maaf!moga anda cepat sihat,rajin2 makan ubat..hanya doa dapat saya titipkan..jaga diri baik2 ye!

0 comments:



Copyright © 2008-2009http://putriilham87-faezah.blogspot.com/.All rights reserved. Terms of Service - Copyright/IP Policy - Guidelines