Friday, April 9, 2010

PERJALANAN YANG JAUH...


Pagi tadi,saya dengan tekad yang kuat mahu pergi ke Tanah Merah,semata-mata mahu menghantar pendrive sahabat saya,Nailatul Marjan.sangat bersungguh untuk pergi bersama laila,juga sahabat rapat saya.dengan menaiki motor, saya bersama laila memecut sehabis laju.jalan yang diambil adalah jalan ke Machang.itu adalah jalan dekat,kata orang.tanpa saya ketahui,hari ini telah melakukan tawaf kelantan namanya.ye lah,dengan ikut jalan itu,saya kene pusing balik untuk ke rumah nai.sangat jauh...huhu...

sampai di sana,tepat2 waktu orang lelaki sibuk ke masjid untuk solat jumaat.erm..berbaloi juga perjalanan itu kerna dihidangkan nasik..hehe...terimakasih untuk hidangan tempoyak jugak budu kegemaran saya..hehe...

pulang semula ke kota bharu lebih kurang jam 3 petang dan kali ini mengambil jalan yang paling dekat.dan rupanya memang dekat..hhe..melalui jalan pasir mas.kalau tahu gitu,dari tadi lagi sampai..hehe...cian badan saya ni..meter motor kadang2 mencecah 80,90 and 100..huhu...takut jugak untuk memecut lebih dari itu..terasa melayang2...si skuter meluncur di jalan besar.sangat terasa kerdil...terimakasih buat skuter kesayanganku...yang sudah lama tak saya basuh..sori..:(

PENAT SANGAT HARI NI....;(

0 comments:



Copyright © 2008-2009http://putriilham87-faezah.blogspot.com/.All rights reserved. Terms of Service - Copyright/IP Policy - Guidelines