Friday, April 2, 2010

HARI JADI..23...


Saya cuba untuk tidak melayan rasa sedih pada malam hari jadi saya..secuba mungkin saya buat seperti biasa, mimik muka biasa..dan disibukkan dengan tesis..tiba pukul 12 malam, sahabat saya menghantar sms mengucapkan selamat ulang tahun..saya tersenyum kerna hampir 10 tahun kami bersahabat, dia tidak pernah lupa hari istimewa saya..:)

dan detik 12 malam beranjak ke angka satu..masih lagi sms yang ditunggu-tunggu tiada.sepi..senyap..diam dan terus diam..saya hulurkan dulu ucapan ulangtahun kepadanya memandangkan hari kami sama..tapi seminit kemudian, hanya sms yang saya kirimkan tadi diforwardkan kembali..hati saya makin lama makin sedih.ya!sungguh hari jadi kali ini hanya sesuai dipanggil hari bersedih.tiada tawa ria..tiada gelak ketawa..semua diam..sepi..dan saya semakin lama semakin melayan rasa sedih itu..:(

kadang2 saya terseksa dalam lembah penantian..bahagia yang diharap, beribu halangan datang..makin lama, makin saya dihinggap rasa "RENDAH DIRI!"..Terlalu..Ya Allah..hulurkan rasa tenang pada hatiku...aku tak mampu seumo hidupku dihimpit rasa ini..bantu aku menghadap wajahku,akalku dan hatiku untukmu Ya Allah..andai dia bukan milikku,aku pinta jauhkan kami sekarang.jauhkan!tunjukkan aku nikmat jannahmu..tunjukkan aku nikmat syariatmu..Ya Allah...aku rebah kembali!

0 comments:



Copyright © 2008-2009http://putriilham87-faezah.blogspot.com/.All rights reserved. Terms of Service - Copyright/IP Policy - Guidelines