Sunday, October 25, 2009

SAAT2 GENTING...

Masa sudah menunjukkan pukul 2.25 pagi.Saya baru usai solat isyak..lewatnya solat malam ni gara2 tadi perut lapar sangat2, mintak di isi..sementara menunggu makanan yang telah ditempah, saya merajinkan diri menggoreng nudget.untuk mengenyangkan perut buat sementara je...Saat ni,saat saya menulis ni..saya masih lagi belum habis stadi..daripada 9 chapter, baru 2 chapter saya khatam.itupun baca sekadar lalu je.alahai..teruk nya kalau macam ni.konon nak skor sem ni, tapi tengoklah..belom ape2..semangat dah terbang..erm..macam mana ye??xde ape yang bleh ubah diri kita melainkan kita sendiri.bangkitlah wahai siti faezah.jangan lemah!!!ingat sikit kat ma abah tuh.Abah cakap hari tu.."periksa molek kak,bia dapat keje sedap"..erm..tinggi nya harapan abah.padahal saya ni..xde la sampai termimpi2 mahu bergaji besar, mahu pangkat tinggi...sekadar cukup2 boleh kan??hehe..kadang2 bile fikiran gila datang..saya asyik terfikir..nanti2 nak duduk umah je..jaga umah tangga..boleh x??hehe.alangkah malangnya bakal suami itu andai dapat saya, sebab awal2 dah niat x nak bekerja..erm...boleh x??ni soklan kene postpone 2,3 tahun lagi ni..biar bakal suami menjawab.kalo x boleh jugak..cari lain!!( konon saya ni laku sangat..:P)..erm..rasa nak sambung stadi sikit lepas tu nak tido..ok..salam...

0 comments:

Copyright © 2008-2009http://putriilham87-faezah.blogspot.com/.All rights reserved. Terms of Service - Copyright/IP Policy - Guidelines