Tuesday, May 26, 2009

SHORTKOS

Erm...xtau la nk cakap macam mana shortkos ni...bosan yang teramat...huhu...ape la yang aku nak buat selain pergi kelas balik kelas..malam tu tengok tv, baca buku...n tido..esoknyer begitu la....yang sememangnyer aku ni jenis yang xtau nak isi masa kosong...tau nyer termenung jer...huhu...aku pernah bace satu kata2. masa kosong ni sebenarnya akan membunuh segala2.membunuh otak untuk berfikir..ditambah palk laptop rosak...baru tadi pergi ambik kat kedai..nk tau cas bape rm?RM15.Nampak murah je kan???tapi jumlah sedikit itu mampu menanggung makan minum 2 hari aku..tengah2 sengkek ni..segala2nya mahal di mata aku..hehe..hampir nak menangis rasa saat x sampai sepuloh ringgit pon dalam akaun aku..masa tu aku fikir abah mesti xde duit jugak..so..last2 aku mintak bantuan kawan aku...alhamdulillah..saat2 terdesak ni masih ada sahabat yang sudi membantu....terimakasih sahabat!

0 comments:

Copyright © 2008-2009http://putriilham87-faezah.blogspot.com/.All rights reserved. Terms of Service - Copyright/IP Policy - Guidelines