Thursday, April 30, 2009

rindu....

kOrang tau apa erti rindu tuh?huhu...bg yg bercinta..pasti amat mahir dalam bab ni..tapi aku bukan bertujuan nak bercerita tentang cinta manusia..aku nak cerita tentang rindu pada Maha Pencipta...korang pernah rasa tak ada tiap2 ketika rasa rindu sangat kat Allah?pernah x?ada x korang rasa sayu sangat bile kenangkan kelemahan diri ni...korang rasa x bahawa bila nanti korang mati...xde ape pon yang boleh di bawa melainkan dosa semata..astaghfirullah.....aku rasa macam tu lah masa ni...mengenangkan ibadat yang tunggang terbalik..solat pun jarang yang kusyuk..adakalanya tengah solat..aku terbayang.."alamak,,chapter 1 x bace lagi ni...alahai...ape dah yang aku hafal tadi???"...itulah fikiran aku ketika solat..xde pon fikir.."Allah tengok aku ni...Allah nampak aku buat ni...dalam hati aku pun Dia boleh bace.."...korang pernah rasa macam ni???erm...aku rindu la kat sahabat2 yang ingatkan aku tika aku alpa...aku rindu la pada kemarahan sahabat tatkala aku lagho..aku rindu...mana mereka???mana..????

0 comments:

Copyright © 2008-2009http://putriilham87-faezah.blogspot.com/.All rights reserved. Terms of Service - Copyright/IP Policy - Guidelines